روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

بهار میدان انقلاب عزیزم

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

سلام.

میدان انقلاب عزیزم طوفان بهاری دارد. دوست دارم این شهر و خاک و هوایش را چه قدر!

دیروز از همایش قالبیاف و طرفدارانش عکاسی کردم.
بعد اش هم با دوستانم رفتیم شام خوردیم و حرف زدیم و بهم خوش گذشت... وای تو برنامه قالیباف چه قدر هی این حجاب اجباری ام از سرم می افتاد! باحال بود!

و موبایل سه روزه ام رو شکاندم.. یهو افتاد زمین و شکست.

و حالم در مجموع خوبه! با وجود بطالت طوری روزمرگی ام.
فردا از برنامه ی روحانی عکس میگیرم و پسفردا دوستان قزوینی ام میان و شنبه میرم دنبال مجوز نیرو انتزامی.

امید وارم از ماه بهشتی لذت ببری!

اردیبهشت فوق العاده است!

بدرود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی