روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

بیست و چهارمین تولدم

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

سلام.

این روز ها اخبار فقط از بیماری ای به نام کرونا میگه و تمام بحث ها دور یک ویروس کوچک اما خشن می چرخه. امسال، سالِ پیشرفت کاری من بود. و ۳ نمایشگاهم و یک سفر کاریم به خاطر کرونا لغو شدند. این برای من خیلی غم انگیز بود، چرا که آرزو هایم بر آورده شدند و سپس رفع شدند.
دانشگاهم تعطیل شد و باشگاه ها هم بستند. من قرنطینه ی خانگی رو جدی گرفته ام و خیلی ممنونم که هنوز تخت همایت خانواده ام هستم. خیلی ها بسیار نگران هستند که این روز ها چه گونه اجاره ی خانه شان را دهند.

هر چند این روز ها برای من سخت هستند، کم کم داره حالم بهتر میشه و خلاقیتم رشد می کنه. من آرام می شوم وقتی یادم می افتد که همه در قرنطینه هستند. چون دیگه فقط من نیستم که خانه مانده ام، بلکه همه و چیزی رو از دست نمی دم. مهمونی ای نیست، جشنی نیست و قراری نیست که ناراحت باشم از دست دادم اش.

فردا من ۲۴ ساله می شوم. وقتی عموم ۲۴ ساله بود، من هنوز دختر بچه ای بودم که هسرت ماجرا های هیجان انگیز عمویم را می خوردم. عموم منو می برد بیرون و دوست ها صمیم داشت.. حتی دوستی های آدم بزرگ ها حسرت بر انگیز بودند برایم. تمام کار هایشان در اصل. شب های بی خواب شان، خود خوری کردن هایشان، مهمونی هایشان و مسئولیت پزیریشون.
مدتی هم فکر می کنم به بچه ها که آیا دوست دارند این قدر ضعیف هستند یا دوست داشتند بزرگ باشن. چون وقتی نو جوان بودم، دلم برای کودکیم تنگ شده بود. اما به نظرم دوست دارند آن ها هم بزرگ شوند. چون دوست دارند راه بروند هر چه زودتر و حتی ناراحت میشن که بهشون بگیم کوچولو.
و الآن که دیگه بزرگ شدم، می دونم که آدم بزرگ ها هم خیلی نمی دونن دارن چی کار می کنند و مثل من شکننده هستند.

تولدت مبارک بانوش!

بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۸
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی