روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

اولین انتخابات بدون مرکل

يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ

سلام.

من اثر های هنری ایرانی رو دوست دارم. فیلم های خوب و صدا ها و نوشته های فارسی ای که می توانند روحم را لمس کنند. البته اثر هنریِ خوب، چیزیست که مرز ها را بشکنه و بذاره آدم ها به هم متصل شوند.

اخبار بد هر روز هست. من این بین ها خیلی وقت ها نمی دانم چه نظری دارم.

امروز در آلمان انتخاباته، من چند روز پیش از اولین سفرم به تهران پس از آغاز پاندمی برگشتم. دیگه دانشجو نیستم و برای اولین بار در زندگیم، یه آدمه آزاده هستم با مسئولیت هایی که خودم برای خودم ایجاد می کنم. این آزادیم را خیلی دوست دارم، ولی می ترسم هیچ وقت نتوانم پول در بیارم.

من خیلی دلم برای حسی که هین نوشتن پای لپتاپم دارم، تنگ میشه.
حالم خوبه. دوست دارم ایرانی بودنم را تا ابد در وجودم داشته باشم و به همه بگم جه قدر عشق در قلبم حس می کنم. و وقتی عاشق باشیم، خیلی راحت دلمون می تونه بشکنه، خودمون میشکنیم.

بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۴
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی