روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

آب دو خیار و نونِ خشک

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ

سلام.

نشسنم در محوطه ورودی دانشگاه و تاریخ هنر را امروز پیچاندم/ می پیچانم. کلاسی که قرار بود الآن بروم را به بعد از ظهر انداختم. آخه دیشب طبق معمول خوابم برد و کار نکردم.. باید صفحاتِ مجله ی درسِ Layout رو درست می کردم.. الآن هم یک ایمیل برای معلم یکی از سوژه هایم فرستادم و امیدوارم باهام همکاری کند. اگر که نه، خیلی تلخ می شود.

در اینستاگرام عکسی با تیتر «آب دو خیار و نون خشک» از سهراب ام جی دیدم.. و همه برایش نظر دادند که چه مشتی و این تیپ نظر ها. اگر او هر شب باید این را می خورد، هیچ وقت چنین عکسی نمی گذاشت.

دنیا خیلی عجیبه. خیلی. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد!

دیروز هم به فرهنگ جذاب و قشنگ ایرانی ای که مادرم به ما آموخت فکر کردم و خیلی غمگین شدم وقتی یاد آوردم که احتمالا من چنین فرهنگی به فرزندانم نخواهم آموخت.. مثلا لزومی نمی بینم برای عید لباسِ نو بخرم/بپوشم وقتی یک لباس دیگر که دارم و به آن علاقه دارم را می خواهم بر تن کنم. ولی خوب همین خرید عید خیلی شیرینه.. یا اینکه مامان وقتی می ریم عید دیدنی، می گه لباسی نو و شیک بپوشم و من با لباس های رنگ و رو رفته می خواهم بیایم.. و بحثی که اینگونه آغاز می شود و مادری فوق العاده نازنین که نمی خواهد دخترش با تیپی درویشی برود مهمانی. الهی قربونش برم!
مادرم ذوق های خیلی دلنشینی دارد.

کار را شروع کنم که یک ساعت بیشتر وقت ندارم.. بعد هم باید صفحاتم را چاپ کنم.. سپس کلاس، یک ساعت کار به جای شکوفه و تمدید گذرنامه ام و خانه و برداشتن دوربین و گذاشتن لپتاپ و رفتن سوی دوست برای عکاسیِ مثلا هنری.

بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
بانوش

نظرات (۱)

آب دوغ خیار :D
پاسخ:
هه هه هه، چه زبانِ جذاب و سختیه ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی