روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

یک-دو-سه-روز

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

سلام!

امان از دست شمارش معکوس که معلوم نیست چطوری باید باشه.. فردا می رم دوسلدورف و اینطوری سفرِ دو ماه و نیمه ام شروع میشه. دوشنبه پرواز می کنم به استانبول و سه شنبه صبحِ ساعت سه یا چهار می رسم فرودگاه امام خمینی. یک روز به آغازِ سفر مانده، دو روز به پرواز و سه روز به رسیدن.

امروز کوله پشتی مسافرتی ای که خریده بودم رو پس دادم و در عوض اش یک لنس و بندِ دوربین و دوتا باتری و چندین تا چیز دیگر خریدم.. پول واسه خرج شدنه الآن و وقتی به چیزی نیازه، باید گرفتش!

و.. روز های گذشته خوابم خیلی قاطی شد و هم خیلی کم خوابیدم و هم زمانِ خواب هایم خیلی نا مرطب بود.. دیشب مثلا جشن فارق التحصیلی سلینا بود.. خوش گذشت! حتی از جشن خودم بیشتر دوستش داشتم چون دیگه استرس نداشتم و اهمیتِ خاصی نداشتم.. بدم میاد زیادی توجه کسب کنم که پارسال اینگونه بود. ولی این نتیجه رو گرفتم که برخی افرادی که اینجا در روستا یا شهر های کوچک زندگی می کنند، دیدگاه بسته و مزخرفی دارند. از یارو می پرسم میشه با گوشیش تماس بگیرم و وقتی دو قدم رفتم اون طرف تر تا مو به موی حرفم رو نشنوه، می گه فرار نکنی و حواسم بهته کجا میری.. ایــــــــــــــش! اصلا حال نکردم!
ولی: جشنای ایرانی باز هم چیز دیگری هستند!!!

و چـــقــــدر ردبول و قهوه در هفته های گذشته خوردم.. مخصوصا گاوِ نَرِ قرمز در هفته ی گذشته.. اوف.. با سلامتی خدافظی کردم انگار.

دیگه امشب می خوام عکس ها رو چاپ کنم! در اصل باید دیروز تحویل می دادیم اما امیدوارم که بشه هنوز هم تحویل دهم.

چشام می سوزن و اتاقم ناجوانمردانه کثیفه و بار هایم رو هم نبستم.

بدرود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
بانوش

نظرات (۱)

سفر بی خطر و  به خوبی و سلامتی ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی