روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

از سرزمین های شرقی

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

سلام!

شمارش معکوس: پـــنــــج!

بدجور حوس عکاسیِ هنری کردم.. از کنسرت و برنامه.. کلا خیلی تو فازِ موسیقی زدم و دوست دارم از موزیسین ها عکاسی کنم و مثلا یه پروژه در مورد خواننده های زن و زیرزمینیِ ایرانی عکاسی کنم.
و... پروژه ی «آب» رو پیش می بریم.. چند سال دیگه چیزِ خوبی انشاالله می شه.
حوسِ کار تو پروژه ای فیلمی هم خیلی قلقلکم می ده.
امروز آموختم که باید نزدیک تر بروم، باز هم بیشتر وقت صرفِ داستان و سوژه هایم بکنم.. داستانِ چیرلیدر هایم رو نشد نشان دهم و فردا صبح به استادم نشانش می دهم. و باز آموختم که باید در هینِ کار رو پروژه، عکس ها رو ویرایش کرد و با این و اون در موردشون صحبت کرد. و آموختم که زبانِ تصویر خیلی مهمه! و اینکه عکس ها باید حس رو منتقل کنند!
و تصمیم گرفتم ادامه دهم.. هم این پروژه رو بعد از ایران ادامه می دهم، هم پروژه ام در مورد لائرا، دختری که به علت بیماریِ Alopecia Areata کچل است.
دیشب تا صبح کار کردم.. دیر رسیدم به سمینارِ رُلف و حسابی از دستم شاکی بود!
امشب هم کار خواهم کرد..
امروز خیلی ناراحت بودم که گند زدم به پروژه..
و دیشب با دوستم بیرون بودم و برنامه ی سفر رو ریختیم.
کاوه، دیروز حرفی زد که همان موقع فهمیدم این حرف رو زیاد پیشِ خودم تکرار خواهم کرد:«کار خودت رو بکن. ربطش به عکاس های ایران چیه؟»
درستش هم همینه.. کارِ خودم رو می کنم و پیش می برم و می آموزم و انشاالله پیشرفت می کنم. شکستِ امروز نیاز بود!
آخرش، اسمِ کسانی رو یاد خواهیم داشت که ساعت ها قدیم در چاپ خانه بودند و تمام زندگیِ شان را پای عکاسی گذاشتند. نمی دانم تا چه حد حاضرم فدایی دهم، اما فعلا که حدی نمی بینم.
بدرود!
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
بانوش

نظرات (۱)

۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۷ رضا فاطمی
بسیار عالیه..
ما هم برنامه داریم... ولی
ولش کن چی بگیم.. هی روزگار..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی