روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

خط بکش، ای دلبسته!

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

سلام!

کار داره پیش می ره.. یک دفعه فهمیدم که دیگه داستانِ چیرلیدر هایم داره تمام می شه و فهمیدم به سوژه هایم دل بستم.. دلم برایشان تنگ خواهد شد!

این رو باید بیان می کردم تا به ویرایش ادامه دهم.
راستی، آهنگِ «یکی بود یکی می خواند» با صدای سپیده وحیدی هم زیباست!
تو یوتوب یه پلیلیست پیدا کردم با آهنگ های عالی!
نامجو و پالت و کسانی که خیلی نمی شناختم و رادیو تهران و 127 باند و کماکان باند و و و و و ... دوستش دارم!

نامجو - خط بکش. صدایش! کروسِ این آهنگ! آوازی خیلی زیبا!

بدرود!

پ.ن.: دیروز پی بردم که علاقه دارم در یک پروژه ی فیلم همکاری کنم. همیشه دوست داشتم این کار رو انجام دهم. شاید تو سال سومِ درسم.. مثلا پاییز 95 یا بهار 96.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی