روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

هدف داشته باش به سختی ها بخند

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

سلام!

در اصل این مطلب پی نوشتِ مطلب قبلیه و حالا که ملودیِ ترانه را دارم می شنوم، به نظرم شاید لیاقتِ حرفم همان پی نوشت بود! اما حلی شروع اش کردم پس پشت تصمیمم می ایستم.

راجع به آهنگِ «حس» از صادق و احسان هخامنش می خواهم نظر دهم.
احسان هخامنش رو تا الآن نمی شناختم و صدایش متوسطه.. به نظرم دوست داره شبیحِ پیشرو باشه و از صدای پیشرو خیلی خوشم نمیاد چون خیلی خشنه و الکی بهم وقتی می شنیدمش ترس و استرس وارد می شد.. امــــــــا این آهنگ متنِ خوبی داره.. چیزی که در ذهنم مانده:

« هدف داشته باش، به سردی ها بخند؛
چشم رو خوبی باز و رو تلخی ها ببند؛
عمیق نگاه کن توی سادگی، دریاست
کامل باش با یک فکر مثبت،
پس پیش به سوی خیر مطلق. »


این روز ها «بیتاب» هم حالم رو خیلی خوب نمی کنه.. بیتاب به واقعیتی که عاشق کارم هستم می پردازه و پس از کسب موفقیت، مهر تایید اش را روی خوب بودنِ حالم و موفق شدن می زنه. اما الآن آهنگایی که بتوانند انرژی بهم دهند تا از کوه بال بروم نیاز اند.

این هم قسمتی از آهنگِ تَهَم و رِز به نام «مهم نیس».
خیلی دوستش دارم و در اصل کلِ آهنگ رو باید اینجا نقد کرد.. ولی این رو همیشه واضح تر از همه چبزش می شنوم:
«
روزگار می ده بار می ده کار/
می کنه همه رو پاسکاری/ تو مال کدوم داستانی؟
من تو تیم عاشقام آشنا نی/
مهم نی چی بودم من/
مهم نی چی میشم من/
مهم اینه الآن اینجام، حس دارم می زنم حرف! [...]
تا وقتی می شکافیم/ رد می دیم تو رپ، فارسیش/
من خودمم، خودم می مونم، اینو گفتم، اینم می دونم مرکز هرکی دلشه/
این قدر میره تا برسه، می مونه گوشت و پوستم، ادامه می دم جونم!

حتی اگه دنیا/ می چرخه اشتباه، من عاشقم؛ بیشتر از هر عاشق.
روز ها خیلی بده/ دنیا خیلی وقته می چرخه اشتباه/ واسم اصلا مهم نیست،
چون عاشقم/ بیشتر از هر عاشق/ نه نیستم اصلا عاقل و امید دارم!   »

پس.... ادامـــــه مـــی دم بـــا جــونــــم!

بدرود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی