روزگار شیرین

روزگار شیرین

زندگی من؛ زندگی زنی دور از وطنش ! (قبلا نوشته بودم نوجوانی دور از وطنش، بعد تازه جوانی، اما حالا زن جوانی شدم.)
وبلاگ من نقش دفترچه خاطراتی را دارد، که مطالبش را برای کسانی که علاقه به خواندنش دارند، باز و قابل دسترسی گذاشته ام.
بانوش.

فراموش نکردم

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

سلام.

چگونه درک می کنم که سالِ گذشته تنها یک خواب نبوده، واقعیتِ بیست سالگی ام بوده؟
و این که من فعلا بر نخواهم گشت؟
چگونه از تخیل در می آیم؟

نرفتم دانشگاه. عکس هایم را دادم چاپ شوند. شاید به یکی از دوستام زنگ بزنم.
امروز خیلی دوست داشتم با ایران تماس بگیرم. و با احمد حرف زدم. بعد هم فاطی. خوبم الآن.

هدف هایم، ارزشٍِ حس های الآنم را دارند.

بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
بانوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی